Fit Studio Pohyb, který bavíRozvrh lekci
FITNESS VIDEA FOTOGALERIE VÝŽIVOVÉ PORADENSTVÍ NÁŠ TÝM CENÍK KONTAKT
Power Plate Vacu Stroje Kruhový Trénink Alpinning Lymfodrenáž Osobní tréninky Osobní tréninky
TRX Funkční Trénink Jóga & Pilates SlimBelly Bosu Piloxing Osobní tréninky
  Fitness >>Jumping
  JUMPING Co je JUMPING / Účinky JUMPINGU / Co byste měli vědět
 

CO JE JUMPING?
Dynamické aerobní cvičení na patentovaných trampolínách s řidítky doprovází motivující hudba a lekce vedou odborně vyškolení instruktoři. Základní myšlenka cvičení, které není jen nahodilým poskakováním na trampolíně, ale vysoce koordinovaným a propracovaným systémem, nadchla řadu provozovatelů fitness center nejen v České republice.

Jumping® je dynamické cvičení na malých trampolínkách o průměru 125 cm s připevněnými madly a nosností 100kg. Jde o skupinové "JUMPOVÁNÍ", kde má každý svoji trampolínku, a ta vyhrazuje pouze Váš osobní prostor na cvičení. Zábavně si zacvičíte a shodíte nadbytečné kilogramy s našimi profesionálními a zároveň příjemně vystupujícími instruktory za doprovodu motivující hudby.

Podstatou pozitivního dopadu cvičení Jumping®, jsou různě náročné kombinace rychlých a pomalých poskoků, dynamických sprintů, balančních i silových prvků a strečinku. Jednotlivé cviky i jejich souslednost jsou pečlivě připravené, mají svůj vlastní význam a řád. Tyto kombinace cviků se na pružném výpletu trampolíny stávají nejen zábavnou, ale i velmi účinnou formou posilování fyzické a psychické odolnosti.

Na jedné hodině Jumpingu spálíte 500-650kcal, což je zhruba 10 x více, než při cvičení aerobicu.

Registrovaná světová obchodní známka Jumping ® je garancí kvality a zkušeností, které jsou tradičně předávány více než deset let.

Licenční program Jumping® je vrcholem zkušeností a opatření, které zajišťují maximální bezpečnost a efektivitu celého programu prostřednictvím specializovaných školení zakladatelů a držitelů ochranných práv Mgr. Jany Svobodové a Mgr. Tomáše Buriánka.

 
ÚČINKY JUMPINGU
Jumping® je ideálním sportem pro formování postavy a skrývá mnoho unikátních výhod. Ze zdravotního hlediska blahodárně působí prakticky na všechny systémy lidského těla a tak se řadí mezi velmi účinné formy pohybových aktivit.

Cvičení Jumping® poskytuje mnoho výhod:

  • zvyšuje kapacitu plic pro dýchání
  • pomáhá proti depresi
  • při cvičení nikdy nepropínejte kolena, vždy je mějte mírně pokrčená
  • posiluje svalovou sílu
  • pomáhá normalizovat krevní tlak a tím předcházet kardiovaskulárním onemocněním
  • zvyšuje aktivitu červené kostní dřeně v produkci červených krvinek
  • podporuje lymfatický oběh, stejně jako průtok krve v žilách oběhového systému
  • snižuje hladinu cholesterolu a triglyceridů
  • zvyšuje tkáňové zásobení kyslíkem
  • stimuluje metabolismus, čímž se snižuje pravděpodobnost obezity
  • zlepšuje koordinaci a rovnováhu díky stimulaci vestibulárního aparátu
  • nabízí úlevu od bolesti zad a krku, bolesti hlavy a jiné bolesti způsobené nedostatkem cvičení
  • podporuje snadnější relaxaci a spánek a tak zvyšuje psychický výkon a proces učení
  • zmírňuje únavu a menstruační potíže u žen
  • minimalizuje počet nachlazení, alergie i zažívací obtíže
  • zpomaluje stárnutí

Lidé, kteří pravidelně cvičí Jumping® brzy zjistí, že jsou schopni pracovat déle, lépe spí a cítí se uvolněněji. Účinky nejsou jen psychologické, protože při cvičení musíme překonávat gravitaci a proto se jedná o jedno z nejvíce prospěšných aerobních cvičení.

 

CO BY JSTE MĚLI VĚDĚT
Co vzít s sebou na hodinu jumpingu?

Pohodlné sportovní oblečení, nejlépe ze savého materiálu a sportovní čistou obuv. Nezapomeňte na ručník, dostatek tekutin (alespoň jeden litr) a dobrou náladu :)

Dodržujte pitný režim, pijte po malých doušcích, ale častěji! Více se napijte po skončení lekce.

Nechejte se motivovat instruktorem, zvýšíte tak svůj maximální výkon a můžete dosáhnout lepších výsledků, ať už je Váš cíl jakýkoliv. Cvičte ale podle svých možností, nepřetěžujte se.

Pravidelně a zhluboka dýchejte (okysličená krev napomáhá kvalitnějšímu procesu spalování tuků a aktivně působí na naše svaly).

Cvičíte pro sebe, proto cvičte tak, abyste se cítili dobře a bavilo Vás to :)


Jste na hodině poprvé?

Informujte instruktora o tom, že je to Vaše první lekce jumpingu, vysvětlí Vám základní pravidla cvičení, správné držení těla a zkontroluje nastavení výšky řidítek.

  Rozvrh lekci
Vaši trenéři  
  Michaela        
FitStudio Slavkov, U Synagogy 258, Slavkov u Brna/ +420 775 609 936 / info@fitstudioslavkov.cz / www.fitstudioslavkov.cz